فهرست مطالب
ماهنامه فیلم نگار
پیاپی 101 (اسفند 1389و فروردین 1390)
- 256 صفحه، بهای روی جلد: 15,000ريال
- تاریخ انتشار: 1389/12/20
- تعداد عناوین: 57
- سرمقاله
-
صفحه 5
- پوشه مطالب ویژه شماره صدو یک
- سر میز شام فیلمنامه نویسان
-
شادمهر راستین(پس کی فیلم خودت را می سازی)صفحه 29
-
حجت قاسم زاده اصل (فیلمنامه نوشتن، زمان می خواهد)صفحه 31
-
جابر قاسمعلی (دلتنگ آن فضاهای مهین)صفحه 34
-
محمدرضا گوهری (حساسیت ویژه نسبت به نوشتن)صفحه 37
-
هادی مقدم دوست (مؤلف بودن بحثی فراموش شده)صفحه 40
-
حسین مهکام (تاثیر و احساس؛قند و شیرینی)صفحه 42
-
طرح های منتخب مسابقه فیلمنامه نویسی خوانندگانصفحه 45
- سینمای ایران
-
بیانیه معاونت سینمایی در اختتامیه جشنواره فجرصفحه 50
-
هالیوودیسم و انقلاب اسلامیصفحه 51
- سینمای ایران:پوشه بررسی فیلمنامه های جشنواره فجر 2
-
فیلمنامه های نامزد دریافت سیمرغصفحه 53
-
پایان بندی برخی آثارصفحه 58
-
سوژه های جشنواره بیست و نهمصفحه 61
-
رویداد و تفسیر رویداد در فیلمنامه های جشنوارهصفحه 65
-
مرور فیلمنامه ها از منظر رویکرد به مخاطب خاص و عامصفحه 68
-
نگاهی فشرده به فیلمنامه های جشنوارهصفحه 75
-
بررسی تعدادی از فیلمنامه های جشنوارهصفحه 78
-
صفحه 81
-
گفت و گو با پژمان لشگری پورصفحه 85
- سینمای ایران: معرفی فیلم های روی پرده
-
معرفی فیل مهای روی پرده / پرسه در مه، آتشکار، حوالی اتوبان، برخورد خیلی نزدیک، کلانتری غیرانتفاعی، خروس بی محلصفحه 90
- سینمای ایران: پوشه پرسه در مه
-
واقعیت و خیال پرسه در مهصفحه 101
-
گفت و گو با بهرام توکلیصفحه 104
- سینمای ایران: پوشه برخورد خیلی نزدیک
-
نگاهی به روایت در فیلمنامهصفحه 107
-
گفت و گو با اسماعیل میهن دوستصفحه 109
- سینمای ایران: پوشه حوالی اتوبان
-
بررسی فیلمنامهصفحه 114
- سینمای ایران
-
بانک فیلمنامهصفحه 116
- سینمای جهان: چشم انداز
-
صفحه 118
-
بهترین فیلمنامه های سال 2010 از نگاه مجله فیلمنامه نویسی خلاقصفحه 121
- سینمای جهان: پرونده نویسندگان بزرگ سینما
-
کلمات آزادندصفحه 124
-
تارانتینو درباره تارانتینوصفحه 125
-
تارانتینو؛ کلیات برای شروعصفحه 127
-
پنج نکته ای که هنگام مواجهه با فیلمنامه های تارانتینو باید به آنها توجه کردصفحه 129
-
تارانتینو مرد درستکاری که پیشوا شدصفحه 132
-
پارادوکس های مضمونی در آثار تارانتینوصفحه 134
-
منابع الهام فیلمنامه های تارانتینوصفحه 136
-
سبک روایتگری تارانتینوصفحه 141
-
مقدمه تارانتینو بر فیلمنامه عشق واقعیصفحه 143
-
آقای تارانتینوی نویسنده؛ فیلم به فیلمصفحه 145
-
گفت و گو با تارانتینو درباره متد نوشتنصفحه 152
-
منتخبی از دیالوگهای فیلمنامه های تارانتینوصفحه 155
- سینمای جهان: بن مایه
-
روایت: پیروزی ها و مخاطراتصفحه 158
- مستند و کوتاه
-
هاکلبری فین سینمای آلمان؛ ورنر هرتزوگصفحه 160
-
دو نگاه به فیلم مستند غار رویاهای فراموش شدهصفحه 162
-
گفت و گو با ورنر هرتزوگصفحه 165
-
نگاهی به مستندهای زیست محیطیصفحه 168
-
گفت و گو با مجید عاشقی درباره تدوین در سینمای مستندصفحه 169
-
کارگاه فیلمنامه کوتاهصفحه 173
- دو فیلمنامه کامل
-
کلام پادشاهصفحه 177
-
استخوان زمستانصفحه 217
-
سکانس برگزیده کلام پادشاهصفحه 244
-
گفت و گو با دیوید سیدلرصفحه 246
-
شخصیت پردازی در فیلمنامهصفحه 248
-
بررسی فیلمنامه از منظر روایتصفحه 250
-
نگاهی به فیلمنامهصفحه 252
-
سکانس برگزیده استخوان زمستانصفحه 253
-
بررسی فیلمنامه با نگاهی به شخصیت هاصفحه 255